ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم
ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم , ستادی برای احیای حمایت و دفاع از حریم اهل بیت و اسلام و شیعه در فضای مجازی تاسیس و شروع به کار کرده است که توسط نیرو های متعهد و مخلص اداره و به سوی اهداف خویش که همسو با اهداف امام راحل و شهدای راه اسلام می باشد گام برمی دارد.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری و یاری شما بینندگان محترم بتوانیم قدمی در راستای فعالیت های ارزشی سایبری برداریم.
با تشکر
آخرین نظرات
هشدار سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح به آمریکا

عبور از خط قرمز سوریه پیامدهای شدیدی برای کاخ سفید در پی خواهد داشت

معاون ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: آمریکا محدوده خط قرمز جبهه سوریه را می‌داند و هرگونه عبور از خط قرمز سوریه پیامدهای شدید برای کاخ سفید در پی خواهد داشت.
به گزارش ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم به نقل از حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، "سردار سید مسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به برخی اظهارنظرهای مقامات غربی مبنی بر استفاده از گزینه دخالت نظامی در سوریه اظهار داشت: جنگ تروریستی موجود در سوریه محصول طراحی و برنامه‌ریزی آمریکا و ارتجاع منطقه علیه مقاومت است و با وجود جبهه وسیع دشمن، دولت و ملت سوریه ضمن مقاومت و مقابله با این تهاجم گسترده، پیروزی‌های خوبی نیز بدست آورده‌اند.

وی افزود: هم اکنون دولت و مردم سوریه در جنگ تحمیلی تروریستی استکبار و ارتجاع، دست برتر را دارند و پروپاگاندای رسانه‌ای غربی‌ها، ناشی از موفقیت‌های سوریه علیه دشمنانش است.

سردار جزایری تصریح کرد: هر یک از همدستان آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ تروریستی علیه سوریه با مشکلاتی مواجه شده‌اند و کسانی که بر دامنه این آتش می‌افزایند از انتقام ملت‌ها در امان نخواهند بود.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به تحولات میدانی در عرصه رویارویی دولت و ملت سوریه با تروریست‌های تکفیری، سلفی و مورد حمایت غرب و ارتجاع عرب خاطرنشان کرد: اکنون مقاومت سوریه به حدی از بلوغ رسیده است که جبهه استکبار قادر به شکست دادن آن نیست.

این مقام مسئول نظامی تأکید کرد: آمریکا محدوده خط قرمز جبهه سوریه را می‌داند و هرگونه عبور از خط قرمز سوریه پیامدهای شدید برای کاخ سفید در پی خواهد داشت.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۳
سرباز گمنام حضرت زینب (س)

نظرات (۱)

۰۴ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۶ سید زبیح الله موسوی
خدا را سپاس که امروز شاهد ثمره مجاهدتهای همچون امام خمینی رحمت الله علیه ویارانش هستیم نمونش حکومت جمهوری اسلامی ایران است واقعآ شما مایه افتخار جهان اسلام هستیدو پایگاه مقامت امت اسلامی خداوندمنان شما را در پناه خود داشته باشد باسپاس فروان سید زبیح الله موسوی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.