ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم
ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم , ستادی برای احیای حمایت و دفاع از حریم اهل بیت و اسلام و شیعه در فضای مجازی تاسیس و شروع به کار کرده است که توسط نیرو های متعهد و مخلص اداره و به سوی اهداف خویش که همسو با اهداف امام راحل و شهدای راه اسلام می باشد گام برمی دارد.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری و یاری شما بینندگان محترم بتوانیم قدمی در راستای فعالیت های ارزشی سایبری برداریم.
با تشکر
آخرین نظرات

مشکلات ساکنان منطقه تحت محاصره غزه در سایه سکوت محافل بین المللی و کارشکنی برخی کشورها، و همچنین توجه افکار عمومی به مسائل و تحولات مختلف دنیا، شدت بیشتری گرفته است.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، گزارش یک سازمان اروپایی حقوق بشر از تشدید بحرانهای انسانی در نوار غزه حکایت دارد.

بر اساس این گزارش، در کنار افزایش تحریم ها و محاصره ساکنان غزه، اقدام مقامات مصری در تخریب تونلهایی که فلسطینیان از هفت سال پیش کالاهای و نیازهای اساسی خود را از آنجا وارد می کردند، بر شدت این مشکلات افزوده است.

این گزارش با عنوان "مرگ تدریجی" و به نقل از دیده بان "ارومدیترانه ای" حقوق بشر که مقر آن در ژنو قرار دارد، ارائه شده است.

در این گزارش آمده است: هفت سال است 6/1 میلیون فلسطینی ساکن غزه که بیشتر آنان از پناهندگان و آوارگان هستند، تحت محاصره قرار دارند و اثرات تخریب کننده این محاصره با قطع اخیر کمک های غذایی و سوخت از تونلهای ارتباطی نوار غزه و اراضی مصر، زندگی ساکنان غزه را تحت الشعاع خود قرار داده است.

در این گزارش که مرکز "العوده" در لندن  و شورای رایزنی  نهادهای مالزی "مابیم" در تهیه آن مشارکت دارند، تأکید شده: طبق آمار اعلام شده سازمان ملل، پیش از ژوئیه 2013 ، 57درصد ازساکنان نوار غزه از نبود امنیت غذایی رنج می برند، اما حمله شدید مصر به تونلها در آغاز ماه  ژوئیه گذشته و ادامه این روند موجب افزایش این آمار وحشتناک به  65 درصد خواهد شد.

این گزارش می افزاید: ساخت و ساز در غزه نیز با رکود شدیدی روبرو است و از ژوئیه گذشته به دلیل نبود مصالح ساختمانی و توقف واردات از راه تونلها این رکود شدت بیشتری گرفته، و این در حالی است که مقامات صهیونیستی  شرایط دشواری را برای گذرگاه کرم ابوسالم وضع کرده اند.

بر اساس این گزارش، از آنجائی که 45 درصد از مواد خام لازم برای به کار انداختن شرکتهای نوار غزه از راه تونلها تامین می شد؛ این گزارش حاکی است اقدامات مقامات مصری به اختلال در حدود  60 درصد از فعالیت  این شرکتها منجر شده، که این امر باعث  افزایش شدید قیمتها در نوار غزه که بیش از 70 درصد از ساکنانش زیر خط فقر قرار دارند، خواهد شد.

این گزارش حاکی است نبود سوخت در نیروگاه،  به قطع طولانی مدت برق منجر شده که گاهی این قطع برق به 12 ساعت در روز می رسد؛ این امر همچنین موجب اختلال در پمپاژآب شده و به صورتیکه یک چهارم منازل غزه روزانه فقط چهار ساعت آب در اختیار دارند؛ در حالی که 90 درصد ازآبهای زیرزمینی غزه نیز آلوده  است.

اما از سال 2007 ساکنان نوار غزه در بخش بهداشت نیز با مشکلاتی مواجه هستند، این گزارش حاکی است از ژوئیه 128 نوع دارو تمام شده که این امر نیز زنگ خطر را به صدا در آورده است. به صورتیکه 27 درصد از  نیازهای اساسی دارویی در انبار مرکزی دارو به صفر رسیده در حالی که  78 نوع دارو نیز به16 درصد کاهش یافته و درمقابل دهها بیمار که حال وخیمی دارند، درانتظار نوبتشان برای خروج از نوار غزه هستند. این در حالی است که گذرگاه رفح فقط روازنه چهار ساعت باز است.

با توجه به آمارهای این گزارش بین المللی، زنگ خطر مجازات گروهی و بی وقفه ساکنان نوار غزه همچنان به گوش می رسد. 

دیده بان ارومدیترانه ای حقوق بشر  از مقامات رژیم صهیونیستی  خواست هرچه زودتربه  محاصره خفقان آور فلسطینیان ساکن غزه پایان داده،  و از محافل بین المللی نیز خواست با اعمال فشار بر رژیم صهیویستی این رژیم را به تحمل مسئولیتهای قانونی خود در برابر نوار غزه بر اساس توافق نامه سال 1949 ژنو وادار کند.

این دیده بان هم چنین از مقامات مصری خواست تا گذرگاه مرزی رفح را بدون هیچ شرطی در برابر عبور عادی افراد و ورود کالاها بگشاید، و از محافل بین المللی به ویژه اتحادیه اورپا و آمریکا نیز خواست که با حمایت از ایجاد گذرگاه آبی برای استفاده فلسطینیان، از حقوق آنان در برخورداری از آبهای منطقه بر اساس قوانین بین المللی دفاع کند؛ و نیاز شدید آنان برای ورود آزادانه کالا و سفرهای بین المللی افراد بدون موانع و قید و شرط برطرف شود.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.