ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم
ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم , ستادی برای احیای حمایت و دفاع از حریم اهل بیت و اسلام و شیعه در فضای مجازی تاسیس و شروع به کار کرده است که توسط نیرو های متعهد و مخلص اداره و به سوی اهداف خویش که همسو با اهداف امام راحل و شهدای راه اسلام می باشد گام برمی دارد.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری و یاری شما بینندگان محترم بتوانیم قدمی در راستای فعالیت های ارزشی سایبری برداریم.
با تشکر
آخرین نظرات

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: خانم شرمن خوب است که هر چند وقت یک بار واقعیات را مرور و از حرفهایی که شدنی نیست امتناع کند.

zarif

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پی دیدار با دبیر کل سازمان همکاری های اسلامی در نشستی خبری مشترک با وی، درباره اظهارات وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا گفت: سخنگوی وزارت امور خارجه در این باره شب گذشته اعلام موضع کرد. آقای اوباما در مصاحبه ای که یکی دو ماه پیش در یکی از مراکز واشنگتن داشت به خوبی بیان کرد که آمریکا آرزوهایی دارد که شدنی نیست و به همین دلیل به دنبال مذاکره با جمهوری اسلامی ایران و دستیابی به راه حل بر اساس واقعیات است.

وی افزود: خانم شرمن خوب است که هر چند وقت یک بار واقعیات را مرور و از حرف هایی که شدنی نیست حتی برای مصارف داخلی امتناع کند.

ظریف گفت: برخی از حرفها حتی برای مصرف داخلی، فضای مناسب برای رسیدن به راه حل را سد می کند و وارد حوزه هایی می شود که کمک به راه حل نمی کند. ما بارها اعلام کرده ایم که فناوری هسته ای ایران قابل مذاکره نیست و بحث ها در مورد تاسیسات هسته ای ایران بی مورد است.

وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران از طریق مذاکره و رسیدن به فهم مشترک به دنبال رسیدن به روش هایی است که اهداف صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران را برای دیگران که مایل هستند آشکار می کند.

ظریف گفت: بر این اساس مذاکره می کنیم، مردم و همه طرف ها می دانند که هیات ایرانی ذره ای از حقوق مردم ایران کوتاهی نمی کند و همان طور که در گذشته نیز مجبور شدند امیال و آرزوها را کنار می گذارند و خود به این نتیجه خواهند رسید.

وی تصریح کرد: بحث وزیر امور خارجه آمریکا و بنده نیز موضوع هسته ای بود. من به آقای کری تاکید کردم نه اینکه اختیاری نداشته باشم تا درباره سوریه صحبت کنم بلکه سیاست ما این است که با آمریکا تنها در مورد هسته ای صحبت کنیم.

ظریف گفت: وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران اختیار دارد که در همه موضوعات با افراد مربوطه گفتگو کند اما سیاست ما این است که در موضوع هسته ای با آمریکا گفتگو کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۶
مرد تجارت

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.