ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم
ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم , ستادی برای احیای حمایت و دفاع از حریم اهل بیت و اسلام و شیعه در فضای مجازی تاسیس و شروع به کار کرده است که توسط نیرو های متعهد و مخلص اداره و به سوی اهداف خویش که همسو با اهداف امام راحل و شهدای راه اسلام می باشد گام برمی دارد.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری و یاری شما بینندگان محترم بتوانیم قدمی در راستای فعالیت های ارزشی سایبری برداریم.
با تشکر
آخرین نظرات

حمله‌ی تندروهای اسرائیلی به روستایی در کرانه باختری

شهرک‌نشینان اسرائیلی با حمله به یک روستای فلسطینی در کرانه‌ی اشغال شده‌ی باختری ویرانی‌هایی به بار آوردند.

مهاجمان تندرو روز شنبه (۳ اسفند، ۲۲ فوریه) از شهرک هوت گیلاد در نزدیکی شهر نابلس به روستای جیت وارد شدند.

شهرک‌نشینان یادشده به سوی منازل فلسطینیان سنگ پرتاب کردند و شیشه‌ی خودروهای آنان را نیز شکستند.

فلسطینیان نیز به حملات  واکنش نشان دادند و شهرک‌نشینان اسرائیلی را به ترک روستای خود وادار کردند.

تندروهای اسرائیلی می‌گویند این حملات، که به حملات «بها» موسوم شده‌است، در اعتراض به سیاست اسرائیل در کاهش حضور شهرک‌نشینان و شهرک‌ها در اراضی اشغالی فلسطین در کرانه‌ی باختری و شرق بیت‌المقدس صورت می‌گیرد.

حادثه‌ی روز شنبه جدیدترین مورد از حملات شهرک‌نشینان تندروی اسرائیلی به مساجد، خانه‌ها، آرامگا‌ه‌ها و مزارع کشاورزی فلسطینیان به شمار می‌رود.

در ۲۰ فوریه (۱ اسفند) نیز در اثر حمله‌ی شهرک‌نشینان اسرائیلی به یک دبیرستان در جنوب نابلس ۶ فلسطینی زخمی شدند.

این حمله به مداخله‌ی ده‌ها روستایی و نیروهای اسرائیلی منجر شد.

یک روز قبل نیز شهرک‌نشینان در روستای بورین به سوی کودکان دانش آموز سنگ پرتاب کردند و یک مرد ۵۰ ساله نیز در یک حمله‌ی مشابه در این روستا زخمی شد.

گروه‌های حقوق بشر می‌گویند رژیم تل آویو به شکایات قربانیان حملات «بها» توجه نمی‌کند.

طبق اعلام سازمان ملل در سال ۲۰۱۳، ۳۹۹ مورد خشونت شهرک‌نشینان بر ضد فلسطینیان در کرانه‌ی اشغال شده‌ی باختری روی داد.

از زمان اشغال اراضی فلسطینی در کرانه‌ی باختری و شرق قدس در سال ۱۹۶۷ بیش از نیم میلیون اسرائیلی در بیش از ۱۲۰ شهرک غیرقانونی در این منطقه زندگی می‌کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۴
مرد تجارت

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.