ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم
ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم , ستادی برای احیای حمایت و دفاع از حریم اهل بیت و اسلام و شیعه در فضای مجازی تاسیس و شروع به کار کرده است که توسط نیرو های متعهد و مخلص اداره و به سوی اهداف خویش که همسو با اهداف امام راحل و شهدای راه اسلام می باشد گام برمی دارد.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری و یاری شما بینندگان محترم بتوانیم قدمی در راستای فعالیت های ارزشی سایبری برداریم.
با تشکر
آخرین نظرات

 نیروهای نظامی پس از پاکسازی کامل الخامسیه که در منطقه الغوطه الشرقی قرار دارد، ده ها بسته انفجاری را در خیابان های این شهر خنثی کردند.
عملیات یگان های ارتش سوریه در دیگر نقاط این کشور از جمله استان های لاذقیه (غرب)، ادلب(شمال غرب)، حلب(شمال)، حمص (مرکز)، حماه (مرکز) و درعا (جنوب) هم ادامه یافت که در پی آن ضربات سنگینی به گروه های تروریستی در این نقاط وارد شد.

**لاذقیه
ارتش سوریه امنیت و ثبات را به روستا های ابومکه و بیت الشوحی در حومه استان لاذقیه بازگرداند و تعداد زیادی تروریست از ملیت های مختلف در جریان آن به هلاکت رسیدند.
در منطقه کسنبا هم تعدادی از نقاط اختفای عناصر مسلح وابسته به گروه های تروریستی هدف حمله نیروهای ارتش قرار گرفت که در پی آن تعدادی از تروریست ها کشته و یا زخمی شدند.
**ادلب
از ادلب هم خبر می رسد که یگان های ارتش شب گذشته تجمعات تروریستی را در روستا های الغزال، المرانی، القنیه و الجانودیه در حومه شهر جسر الشغور منهدم کردند.
همچنین گروه های مسلحی که در مناطق، تل سلمو، البراغیتی، تل الضمان و الحلویه اقدام به دزدی و مسدود کردند مسیرها می کردند، در درگیری با نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسیدند.
در روستای الحلوز در حومه ادلب مردم با تروریست ها تابع جبهه النصره درگیر و مانع ربودن دو شهروند از این روستا شدند.
**حلب
مناطق القصر، الراشدین، بازار الفستق و میدان کلاسه در حلب نیز شب گذشته صحنه درگیری نیروهای نظامی ارتش با تعدادی از گروه های تروریستی بود که در پی آن مواضع این گروه ها به طور کامل منهدم شد.
نیروهای ارتش سوریه نقاط اختفای افراد مسلح وابسته به گروه های تروریستی را در شرق روستای کویرس در حلب منهدم کردند و تعدادی از افراد گروه های مسلح را در منطقه خان العسل و الاتارب در حومه جنوب غربی حلب به هلاکت رساندند.
یک منبع آگاه هم گفت: یک خودروی حامل سلاح و مهمات گروه های تروریستی در محدوده شمالی اردوگاه النیرب منهدم شد.
همچنین در پی شلیک یک موشک به منطقه الملعب البلدی در شهر حلب، تعدادی از شهروندان زخمی شدند و خسارت های سنگینی به ساختمان های این محدوده وارد شد.
** حمص
از حمص هم خبر می رسد که نیروهای ارتش سوریه با همکاری یگان های حفاظت مرز سوریه و لبنان از ورود تروریست ها به سوریه جلوگیری کردند و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند.
یگان های ارتش سوریه در مناطق حی القصور، القرابیص، کیسین و الحصن، النفوس، جوره الشیاح، الدار الکبیره، تلبیسه و الرستن ضربات سنگینی به گروه های تروریستی وارد کردند.
حومه تلبیسه، جوره الشیاح، باب الهود و منطقه بنی السباعی در حمص نیز از نقاطی است که هدف حمله نیروهای نظامی قرار گرفت و در پی آن تعدادی از عناصر مسلح وابسته به گروه های تروریستی در این نقاط به هلاکت رسیدند.
بر اثر شلیک موشک توسط تروریست ها به باغ های حوش دیوانیه در منطقه سعن هم یک شهروند سوری کشته و یک تن دیگر زخمی شد.
**حماه
نیروهای مسلح ارتش سوریه در عمیاتی علیه تروریست ها در منطقه الغاب در استان حماه دو تروریست وابسته به جبهه تروریستی النصره را به هلاکت رساندند.
واحدهای مهندسی ارتش سوریه نیز یک بسته انفجاری به وزن ۵۰کیلوگرم را که تروریست های جبهه النصره در جاده تل کافات کار کرده بودند ، کشف و خنثی کردند.
نیروهای مسلح سوری شب گذشته هنگام ورود به منطقه شیرالجماجمه در حومه حماه با تروریست ها درگیر شده و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند.
**درعا
ارتش سوریه شب گذشته با افراد گروه تروریستی موسوم به انصار اهل تسنن درگیر شد و تعدادی از افراد این گروه را به هلاکت رساند.
نیروهای نظامی همچنین مواضع گروه های تروریستی در منطقه مخیم را هدف حمله خود قرار دادند و در درگیری با عناصر مسلح تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند که برخی از آنها تابعیت خارجی داشتند.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.