ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم
ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم , ستادی برای احیای حمایت و دفاع از حریم اهل بیت و اسلام و شیعه در فضای مجازی تاسیس و شروع به کار کرده است که توسط نیرو های متعهد و مخلص اداره و به سوی اهداف خویش که همسو با اهداف امام راحل و شهدای راه اسلام می باشد گام برمی دارد.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری و یاری شما بینندگان محترم بتوانیم قدمی در راستای فعالیت های ارزشی سایبری برداریم.
با تشکر
آخرین نظرات

http://wallpaperha.com/wp-content/uploads/2012/07/107.jpg  https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS03L-kSfSxLjwPfVREAoXNEsvh3FfLN4rjkcKPVdkEWyMUZJRG


براساس این گزارش، یک مقام رسمی مصری مستقر در گذرگاه گفت: دولت مصر این گذرگاه را برای مدت محدودی فقط برای رفع تردد موقت برخی اتباع مصری و فلسطینی بازگشایی کرده است.
به گفته این مقام، گرچه این گذرگاه مدتی بود که به سبب بالاگرفتن تنش های داخلی در مصر پس از چندین بار بازگشایی بسته شده بود ولی در حال حاضر تردد از این تنها گذرگاه استراتژیک مصر با سرزمین های اشغالی جریان دارد.
این گذرگاه به سبب تحولات داخلی مصر در ۲۸ ماه مه ۲۰۱۱ بارها به مدت های طولانی بسته شده بود ولی به سبب اعتراض فلسطینی ها بطور موقت بازگشایی شد. 


براساس این گزارش، دولت مصر فقط برای رفاه حال شهروندان مصری و فلسطینی منتظر در پشت مرز، بیماران جدید، فعالان حقوق بشری، بیمارانی که پس از دوره درمان به میهنشان باز می گردند و اتباع خارجی گذرگاه رفح را بازگشوده است.
مهاهر ابو صباح مدیر امور مرزی و گذرگاه های وزات کشور فلسطین تحت مدیریت حماس مستقر در غزه پیشتر به خبرگزاری فلسطینی معان گفته بود که اولویت تردد از این گذرگاه در درجه نخست با ساکنانی است که نوار عزه را ترک می کنند، آنهایی که روادید سفر به کشورهای خارجی دارند و شهروندان مصری و بیمارانی که نیازمند درمان در خارج هستند.
براساس این گزارش، ارتش مصر در پی عزل محمد مرسی رییس جمهور آن کشور در ۱۳ تیرماه و بالاگرفتن درگیری ها و اعتراضات گروهی در ال اریش و سینا گذرگاه رفح را برای مدت طولانی تری بسته بود و مدت ها تردد از این تنها معبر ارتباطی با نوار غزه در فلسطین اشغالی را ممنوع کرده بود.
این گزارش حاکی است که نیروهای امنیتی مصر به سبب روابط رییس جمهور برکنار شده با حماس تدابیر امنیتی در این گذرگاه را افزایش داد و با استقرار خودروهای نظامی مانع هرگونه عبور و مرور از آن شدند.
این گذرگاه تحت محاصره زمینی، دریایی و هوایی رژیم صهیونیستی تنها معبر ورود و خروج جهانیان به سرزمین های اشغالی است که به گفته منابع امنیتی فلسطینی، مقامات مصری حتی مانع سفر فلسطینیان از فرودگاه های جهان به فرودگاه قاهره و گذرگاه رفح به داخل فلسطین می شوند.
این منابع با اعلام اینکه دولت فلسطین نیز شرایط فعلی مصر را کاملا درک می کند تاکید کردند که بستن این گذرگاه بحران زیادی را برای فلسطینیان از جمله برای بیماران، دانشجویان و افراد با شرایط خاص ایجاد کرده است.
پیش از این روزانه بین ۱۰۰۰ تا یک هزار و ۲۰۰ نفر از این گذرگاه مرزی عبور می‌کردند که طی پنج روز گذشته این رقم به حدود ۱۰۰ نفر کاهش یافته بود.
از ماه ژوئن سال ۲۰۰۷ پس از این که جنبش مقاومت فلسطین حماس توانست در یک انتخابات دموکراتیک در غزه، قدرت را به دست بگیرد، اسرائیل از زمین، هوا و دریا این منطقه را به محاصره درآورده است.
این محاصره تاثیر وخیمی بر روی وضعیت انسانی و اقتصادی در این منطقه محاصره شده گذاشته است و عملا این منطقه را به بزرگترین زندان روباز در جهان تبدیل کرده است لذا فلسطینی‌ها مجبورند که برای به دست آوردن مایحتاج خود از جمله غذا، سوخت و دارو از تونل‌های زیرزمینی استفاده کنند.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.