ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم
ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم , ستادی برای احیای حمایت و دفاع از حریم اهل بیت و اسلام و شیعه در فضای مجازی تاسیس و شروع به کار کرده است که توسط نیرو های متعهد و مخلص اداره و به سوی اهداف خویش که همسو با اهداف امام راحل و شهدای راه اسلام می باشد گام برمی دارد.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری و یاری شما بینندگان محترم بتوانیم قدمی در راستای فعالیت های ارزشی سایبری برداریم.
با تشکر
آخرین نظرات

تبرئه مبارک در پرونده کاخ ریاست جمهوری

در پی آغاز محاکمه مبارک و دو پسرش در پرونده کاخ ریاست جمهوری، گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آزادی مبارک و ادامه حبس دو پسرش در پرونده کاخ‌های ریاست جمهوری است.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «الیوم السابع»، در پی آغاز محاکمه مبارک و دو پسرش در پرونده قصرهای ریاست جمهوری، دادگاه جنائی مصر حکم آزادی مبارک و ادامه حبس دو پسرش در پرونده قصرهای ریاست جمهوری را صادر کرد.

مبارک و پسرانش متهم شده‌اند که از سال 2002 تا 2011 با استفاده از بودجه‌های نهاد ریاست جمهوری اقدام به ساختمان سازی و تغییر دکوراسیون در مقرهای اختصاص داده شده به آنها کرده‌اند.

«رویترز»، نیز به نقل از وکلای مبارک گزارش داد که بعد از تبرئه وی در پرونده فساد امکان آزادی او در هفته جاری وجود دارد.

فرید الدیب» وکیل مبارک در گفت‌وگو با رویترز تأکید کرد بعد از اینکه حکم آزادی مبارک در پرونده فساد صادر شده است ممکن است وی تا 48 ساعت آینده آزاد شود.

وی افزود تنها مانع قانونی برای باقی ماندن مبارک در حبس پرونده فساد دیگری است که این هفته بررسی خواهد شد و در صورت انجام برخی اقدامات قانونی جزئی رئیس جمهور مخلوع مصر تا پیش از پایان هفته آزاد خواهد شد.

خبرنگار شبکه خبری «اسکای نیوز»، نیز گزارش داد که در صورتی که مبارک در پرونده‌های دیگری مجرم شناخته نشود به زودی آزاد خواهد شد.

این در حالی است که مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر نزدیک به دو ماه است که بدون محاکمه در حصر به سر می‌برد که این مسئله منجر به ادامه اعتراض‌های حامیان وی شده است.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.