ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم
ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم , ستادی برای احیای حمایت و دفاع از حریم اهل بیت و اسلام و شیعه در فضای مجازی تاسیس و شروع به کار کرده است که توسط نیرو های متعهد و مخلص اداره و به سوی اهداف خویش که همسو با اهداف امام راحل و شهدای راه اسلام می باشد گام برمی دارد.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری و یاری شما بینندگان محترم بتوانیم قدمی در راستای فعالیت های ارزشی سایبری برداریم.
با تشکر
آخرین نظرات

اطلاق صواریخ من لبنان على شمال فلسطین المحتلة


وقد اطلقت صفارات الانذار شمال فلسطین المحتلة وطلب جیش الاحتلال من المستوطنین بعد سقوط الصواریخ البقاء فی اماکن محصنة. وتحدثت القناة العاشرة الاسرائیلیة عن ارباک کبیر فی المنطقة الشمالیة مشیرة الى ان  التقدیر الاسرائیلی یشیر الى عدم مسؤولیة حزب الله عن اطلاق الصواریخ، وترجیح ان تکون جماعات متعاطفة مع "القاعدة" وراء إطلاق الصواریخ.

وقال الناطق باسم جیش الاحتلال الاسرائیلی للقناة الثانیة الاسرائیلیة ان ما وصفه "الجهاد العالمی" یقف وراء إطلاق الصواریخ من جنوب لبنان.

وفیما نفى جیش الاحتلال الاسرائیلی قصف الاراضی اللبنانیة قال ان "الحادث موضعی واصبح وراءنا".

واکد مصدر امنی لبنانی ان الصواریخ اطلقت من جنوب لبنان وقال : اطلق مجهولون اربعة صواریخ من منطقتین تقعان الى شرق وجنوب مدینة صور فی اتجاه کیان الاحتلال الاسرائیلی .

وافادت الوکالة الوطنیة للاعلام فی لبنان ان طائرتی تجسس من دون طیار حلقتا فی اجواء منطقة صور فی جنوب لبنان على علو متوسط.

وأفاد مراسل قناة العالم الاخباریة من جنوب لبنان أن الصواریخ قطعت مسافة 21 کلم من مکان اطلاقها وهی غراد معدلة اطلقت من قواعد خشبیة بدائیة ویبعد مکان اطلاق الصواریخ عن المنازل حوالی 700 متر .

کما افادت الوکالة ان الجیش اللبنانی عثر على منصات الصواریخ التی اطلقت الصواریخ الاربعة باتجاه الاراضی المحتلة، وهی منصات خشبیة، فی المنطقة الواقعة بین بلدة الحوش ومخیم الرشیدیة.

واکدت الوکالة "ان لا صحة لما ذکره بعض وسائل الاعلام عن ان جیش العدو رد على مصدر اطلاق الصواریخ".

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.