ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم
ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم , ستادی برای احیای حمایت و دفاع از حریم اهل بیت و اسلام و شیعه در فضای مجازی تاسیس و شروع به کار کرده است که توسط نیرو های متعهد و مخلص اداره و به سوی اهداف خویش که همسو با اهداف امام راحل و شهدای راه اسلام می باشد گام برمی دارد.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری و یاری شما بینندگان محترم بتوانیم قدمی در راستای فعالیت های ارزشی سایبری برداریم.
با تشکر
آخرین نظرات
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۲

هنیه: میوه پیمان اسلو تلخ است!

   اسماعیل هنیه
نخست وزیر دولت فلسطین در غزه تاکید کرد: پیمان سازش اسلو که در سال 1993 میان رژیم صهیونیستی و سازمان آزادیبخش فلسطین امضا شده است، نمی تواند ثمری جز میوه تلخ داشته باشد.
هنیه: میوه پیمان اسلو تلخ است!

اسماعیل هنیه در سالروز امضای پیمان اسلو گفت: پیمان اسلو و بازگشت به مذاکرات، اقدامی خارج از چارچوب اجماع ملی بود و کاملا با گزینه مقاومت و انتفاضه ای که در آن زمان سراسر اراضی فلسطین را فرا گرفته بود، مغایرت داشت.

هنیه در گفت و گو با خبرگزاری آسیا درباره بازگشت فلسطینی ها به مذاکره هشدار داد و گفت: ما در مرحله ای حساس به سر می بریم و ازسرگیری مذاکرات، اختلالی بزرگ در معادلات قدرت به وجود خواهد آورد به ویژه که در حال حاضر میان گروه های فلسطینی اجماع ملی وجود ندارد و منطقه درگیر تحولاتی دشوار است و به همین سبب اسرائیل، مذاکره کننده فلسطینی را تنها یافته است، بنابراین ما مخالف تن دادن به چنین شرایطی هستیم.

نخست وزیر دولت فلسطین در غزه همچنین بر ضرورت انصراف از شرکت در مذاکرات و همت کردن برای ایجاد راهبرد فلسطینی بر پایه پایان دادن به دودستگی و تشکیل گسترده ترین صف ملی در حمایت از حقوق و اصول تغییرناپذیر ملت فلسطین تاکید کرد.

وی بازگشت به مذاکرات با رژیم صهیونیستی را محکوم به شکست دانست و گفت: اسرائیل هیچ امتیازی به فلسطینی ها نخواهد داد و ملت فلسطین نیز به هیچ وجه کوتاه آمدن در قبال حقوق و اصول تغییرناپذیر خود را نخواهد پذیرفت.

هنیه خاطر نشان کرد: قتل شهروندان فلسطینی و شهرک سازی در کرانه باختری، پیامی از سوی اسرائیل به ملت فلسطین است مبنی بر این که مذاکرات سرپوشی بیش نیست و نتیجه جنگ اسرائیل و فلسطین تنها در میدان و از طریق قتل فلسطینی ها و ساخت شهرک های صهیونیست نشین جدید و یهودی سازی قدس و محاصره غزه و ادامه محاصره غزه تعیین می شود. بنابراین از فلسطینی ها می خواهیم که جلوی این بازی اسرائیلی را بگیرند.

مذاکرات سازش میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان، از ماه اکتبر و پس از چندین سفر جان کری وزیر خارجه آمریکا به کرانه باختری و فلسطین اشغالی از سر گرفته شد.

مذاکره کنندگان فلسطینی و اسرائیل، دو دور از مذاکرات را در شهر قدس برگزار کردند بدون آن که نتایج مذاکرات را اعلام کنند.

اسماعیل هنیه، همچنین تصریح کرد که فلسطینی ها در امور مصر دخالت نمی کنند و امیدوارند مصر، سلامت و قدرت و وحدت خود را بازیابد و گفت و گو را به عنوان تنها راه حل برای برون رفت کشور از این شرایط دشوار در نظر بگیرد.

هنیه تاکید کرد: وقتی مصر قدرتمند باشد، فلسطین قدرتمند خواهد بود و تمام امت عربی قدرتمند خواهد شد، وقتی مصر سلامت باشد، فلسطین سلامت خواهد بود و من امیدوارم که خداوند، مصر را از این مصیبت نجات دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۳
سرباز گمنام حضرت زینب (س)

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.