ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم
ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم , ستادی برای احیای حمایت و دفاع از حریم اهل بیت و اسلام و شیعه در فضای مجازی تاسیس و شروع به کار کرده است که توسط نیرو های متعهد و مخلص اداره و به سوی اهداف خویش که همسو با اهداف امام راحل و شهدای راه اسلام می باشد گام برمی دارد.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری و یاری شما بینندگان محترم بتوانیم قدمی در راستای فعالیت های ارزشی سایبری برداریم.
با تشکر
آخرین نظرات
پرس تی وی:

غرب با سران عرب برسر حمله به سوریه "در هفته جاری" به اتفاق نظر رسید

پرس تی وی در خبری فوری به نقل از مقامات غربی اعلام کرد سران کشورهای غربی و عربی در نشست مشترک فرماندهان ارتش 10 کشور غربی-عربی بر سر حمله به سوریه به اتفاق نظر رسیده اند و راه را برای حمله نظامی احتمالی این هفته به سوریه باز کردند.
به گزارش ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، یک مقام نظامی اردن نزدیک به مذاکرات، در مصاحبه با رسانه ها گفت: "سران کشورهای غربی و عربی به این نتیجه رسیدند که جامعه بین الملل باید در قبال سوریه واکنش نشان دهد و "پایدارترین" واکنش حمله موشکی محدود خواهد بود."

فرمانده های ارتش 10 کشور غربی و عربی در نشست مشترک، هیچ چارچوب زمانی برای این حملات احتمالی تعیین نکردند اما شرکت کنندگان در این نشست، به توافق رسیدند که برای حمله نظامی احتمالی در "هفته جاری" آماده باشند.

این نشست که با حضور "مارتین دمپسی" رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا و فرماندهان ارشد ارتش انگلیس، فرانسه، ایتالیا، آلمان،‌کانادا، عربستان سعودی، قطر، ترکیه و اردن برگزار شد، بدنبال انتشار ادعاهایی در خصوص استفاده حکومت سوریه از سلاح شیمیایی در غوطه شرقی در دمشق در روز چهارشنبه هفته گذشته تشکیل شد.

علاوه بر گزینه اقدام نظامی، شرکت کنندگان در نشست امکان ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه را هم بررسی کردند.

بنا به گفته منابع دیپلماتیک، حاضران در این نشست تا روز یکشنبه به اجماع نظر دست نیافته بودند؛ به گونه ای که عربستان سعودی و آمریکا بر حملات هوایی د و انگلیس و فرانسه بر دخالت نظامی گسترده تأکید داشتند.

این منابع افزودند: در نهایت تمامی این کشور ها بر سر انجام یک سری حملات موشکی از طریق ناوگان های دریایی و یا هواپیماهای جنگی با یکدیگر به اتفاق نظر رسیدند.

دفتر نخست وزیری انگلیس هم امروز اعلام کرده که نیروهای نظامی این کشور چگونگی مداخله احتمالی در سوریه را بررسی می‌کنند.

گفتنی است، در حاشیه نشست غربی-عربی نمایندگان آمریکا، فرانسه و عربستان سعودی همچنین با رهبران گروه موسوم به "ارتش آزاد سوریه" و "ائتلاف ملی مخالفان سوریه" هم دیدار کرده و با آنها در خصوص حمله احتمالی به سوریه گفتگو کردند. رویترز اعلام کرد که در این دیدار غرب به مخالفان سوری اطمینان داده که تا چند روز آینده به سوریه حمله خواهد کرد.
موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۲/۰۶/۰۵

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.