ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم
ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم , ستادی برای احیای حمایت و دفاع از حریم اهل بیت و اسلام و شیعه در فضای مجازی تاسیس و شروع به کار کرده است که توسط نیرو های متعهد و مخلص اداره و به سوی اهداف خویش که همسو با اهداف امام راحل و شهدای راه اسلام می باشد گام برمی دارد.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری و یاری شما بینندگان محترم بتوانیم قدمی در راستای فعالیت های ارزشی سایبری برداریم.
با تشکر
آخرین نظرات
فیصل مقداد:

غرب در حمله به سوریه بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد

معاون وزیر خارجه سوریه تاکید کرد غرب همانند افغانستان و عراق و دیگر جاها، در حمله به سوریه نیز شکست خواهد خورد.
به گزارش ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، فیصل مقداد در گفتگوی تلفنی با این شبکه درباره اتهام غرب مبنی بر استفاده نیروهای بشار اسد رئیس جمهور سوریه از تسلیحات شیمیایی گفت ما نه تنها چنین اتهامی را رد می‌کنیم بلکه اساسا با استفاده از تسلیحات شیمیایی علیه مردم خود مخالفیم.

چنین اقدامی دیوانگی و از نظر اخلاقی غیرقابل قبول است و هیچ فردی از دولت سوریه چنین کاری نمی‌کند. از این رو ما از چنین اتهامات و ادعاهایی بسیار تعجب می‌کنیم و این در حالیست که هم اکنون بازرسان سازمان ملل متحد سرگرم تحقیق هستند. اینها در ادامه جنگ تبلیغاتی و روانی است که برخی از کشورهای غربی بویژه انگلیس و فرانسه به عنوان بهانه‌ای برای تغییر رژیم در سوریه استفاده می‌کنند تا به جای آن گروهی تروریستی را روی کار بیاورند که برای منافع آنها کار کند. ما اصلا نیازی به استفاده از تسلیحات شیمیایی نداریم و آن را ضداخلاقی می‌دانیم. اینکه دیگران از این تسلیحات استفاده کنند ما کنترلی روی آنها نداریم. این امکان وجود دارد آنها از این تسلیحات استفاده کرده باشند تا بهانه‌ای برای غرب فراهم کنند به سوریه حمله کند. این مسئله ایست که ما اصلا منتفی نمی‌دانیم. باید توجه داشت عربستان سعودی هزینه این گروههای تروریستی را پرداخت می‌کند. بندر بن سلطان خودش چنین قولی داده است. برخی از کشورهای غربی نیز می‌خواهند نظام را در سوریه تغییر دهند که این اتفاق هرگز نخواهد افتاد و مردم سوریه متعهد به دفاع از خود و کشورشان هستند. 

مجری گفت انگلیس، فرانسه و آمریکا تایید کرده اند تسلیحات شیمیایی علیه شورشیان و غیرنظامیان در مناطق تحت کنترل شورشیان استفاده شده است. همچنین گزارشها و تصاویر ضبط شده پزشکان بدون مرز از قربانیان تسلیحات شیمیایی در سوریه نیز گواه دیگری بر این مسئله است. آیا شما تایید می کنید؟
فیصل مقداد گفت این تصاویر را کسانی ضبط و منتشر کرده اند خودشان مظنون هستند. گروه پزشکان بدون مرز گروهی است که به سوریه حمله کرده است. آنها غیرقانونی وارد سوریه شده اند. ما حاضر نشده ایم با این گروه همکاری کنیم زیرا گزارشهای آنها بی طرفانه نبوده است و آنها واقعیتها را منعکس نکرده اند. در هر حال اگر تروریستها از جمله جبهه النصره و القاعده چنین جنایتی مرتکب شده اند، آنها باید مجازات شوند. ما خودمان از گروه تحقیق سازمان ملل متحد در دمشق استقبال کردیم و به آنها دسترسی کامل دادیم تا به محلهای مورد نظر بروند و گزارش خود را تهیه کنند. 

مجری گفت اگر فرانسه و انگلیس و آمریکا به این نتیجه برسند که دولت سوریه از تسلیحات شیمیایی استفاده کرده است و بخواهند در پاسخ اقدام نظامی انجام دهند، دولت سوریه چه واکنشی نشان خواهد داد؟
فیصل مقداد گفت من فکر نمی کنم در این کشورها قضاوتها درست و حقیقی باشد. متاسفانه دولتها در این کشورها علیه منافع ملت خودشان کار می کنند. آنها افکار عمومی را در کشورهای خود فریب می دهند و منحرف می کنند. غیرممکن است ما بخواهیم حمله ای شیمیایی درست در فاصله یکصد متری بازرسان بین المللی انجام دهیم. همانطور که معلم وزیر خارجه سوریه نیز دقایقی پیش گفت ، مردم سوریه خوب می دانند چگونه از خود دفاع کنند. اما همانطور که آمریکا، انگلیس و فرانسه در افغانستان و عراق و دیگر کشورها شکست خوردند، آنها در سوریه نیز شکست خواهند خورد و بهای سنگینی برای آن پرداخت خواهند کرد، این بهای سنگین نه فقط برای آنها بلکه برای صلح و امنیت جهانی خواهد بود. 
موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۲/۰۶/۰۵
سرباز گمنام حضرت زینب (س)

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.