ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم
ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم , ستادی برای احیای حمایت و دفاع از حریم اهل بیت و اسلام و شیعه در فضای مجازی تاسیس و شروع به کار کرده است که توسط نیرو های متعهد و مخلص اداره و به سوی اهداف خویش که همسو با اهداف امام راحل و شهدای راه اسلام می باشد گام برمی دارد.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری و یاری شما بینندگان محترم بتوانیم قدمی در راستای فعالیت های ارزشی سایبری برداریم.
با تشکر
آخرین نظرات

وقال المتحدث ان "فریق المحققین بحاجة لوقت لتحلیل العینات" التی جمعت من موقع قرب دمشق تؤکد المعارضة السوریة وواشنطن وباریس ان قوات النظام السوری استخدمت فیه اسلحة کیمیائیة.

واوضح ان المفتشین سیرفعون تقریرا الى الامین العام للامم المتحدة بان کی مون الذی سیبلغ الدول الاعضاء به.

وردا على سؤال عما قاله وزیر الخارجیة الامیرکی جون کیری عن ان الادارة الامیرکیة لیست بحاجة لتقریر الامم المتحدة للتاکد من ان النظام استخدم بالفعل السلاح الکیمیائی، قال ان "الفریق مؤهل تماما لتحدید الوقائع فی شکل محاید ویتمتع بالصدقیة".

وکان المحققون وصلوا عصر السبت الى مقر منظمة حظر الاسلحة الکیمیائیة فی لاهای مع العینات التی نقلوها من سوریا التی ستحلل فی مختبرات اوروبیة.

واضاف نیسیرکی "قبل ان یستخلص الفریق ای نتیجة عن هذا الحادث (21 آب/اغسطس) لا بد من انهاء التحالیل فی المختبرات".

وکان المتحدث باسم منظمة حظر الاسلحة الکیمیائیة مایکل لوهان اعلن قبیل ذلک ان نتائج التحالیل على العینات التی اخذت من سوریا "ستأخذ اسبوعین على الاقل".

واوضح  ان "العینات سترسل الى ستة مختبرات فی العالم فی بلدان لیست متورطة سیاسیا" فی الملف السوری، وان "کل عینة سواء اخذت من الارض او الماء او من الدم ستقسم الى قسمین یؤخذ کل قسم الى مختبر مختلف للحصول على نتائج اکیدة" مضیفا ان هذه العملیة "ستأخذ اسبوعین على الاقل".

واستقبل بان کی مون صباح السبت فی نیویورک انجیلا کاین الممثلة العلیا للامم المتحدة لشؤون نزع السلاح العائدة من دمشق، کما "تحادث سریعا" مع رئیس فریق المفتشین اکی سیلستروم من دون ان یدخل فی تفاصیل مهمتهم. ومن المتوقع ان یجری سیلستروم محادثة هاتفیة مطولة الاحد مع الامین العام بشأن هذا الموضوع.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.