ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم
ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم , ستادی برای احیای حمایت و دفاع از حریم اهل بیت و اسلام و شیعه در فضای مجازی تاسیس و شروع به کار کرده است که توسط نیرو های متعهد و مخلص اداره و به سوی اهداف خویش که همسو با اهداف امام راحل و شهدای راه اسلام می باشد گام برمی دارد.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری و یاری شما بینندگان محترم بتوانیم قدمی در راستای فعالیت های ارزشی سایبری برداریم.
با تشکر
آخرین نظرات

اسرار پروژه سایبری "نابغه" علیه ایران فاش شد

افشاگری‌های اسنودن نشان می‌دهد دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا در سال 2011 بیش از 230 حمله ‏سایبری انجام داده‌‌اند.
به گزارش ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم به نقل از ایران هسته ای؛ افشاگری‌های اسنودن نشان می‌دهد دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا در سال 2011 بیش از 230 حمله ‏سایبری انجام داده‌‌اند.

بر اساس اطلاعاتی که ادوارد اسنودن، پیمانکار سابق آژانس امنیت داخلی امریکا در اختیار روزنامه ‏واشنگتن پست قرار داده است، دستگاه ‌های اطلاعاتی این کشور در سال 2011، 231 یک ‏بار به پایگاه ‌های اینترنتی مختلف به ویژه ایران، روسیه، چین و کره شمالی حمله کرده است. 

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن در روز 9 شهریور، این اطلاعات که از بودجه محرمانه دستگاه ‌های اطلاعاتی ‏امریکا به دست آمده است، بار دیگر نشان می دهد دولت باراک اوباما بیش از پیش به شبکه‌های رایانه ‏ای خارجی رخنه کرده و فعالیت آنها را مختل کرده است. 

مدارک جدید اسنودن همچنین حاکی است دولت امریکا علاوه بر حملات سایبری، کارشناسانی را به ‏کار گماشته است که نفوذ در شبکه های خارجی و به دست گرفتن کنترل آنها را بر عهده داشتند. این ‏عملیات ‏‏ «نابغه»‏‏ نام داشته و بودجه ای بالغ بر 652 میلیون دلار ‏را به خود اختصاص داده است.

کارشناسان پروژه ‏‏ نابغه ‏‏ با ‏ساخت و ارسال بدافزار، سالانه ده‌ها هزار رایانه را در جهان آلوده می‌کنند. 

پیمانکار پیشین آژانس امنیت ملی امریکا همچنین فاش کرد تا پایان سال 2013، پروژه نابغه دست‌کم ‏‏85 هزار بدافزار را وارد رایانه هایی در جهان خواهد کرد که از اهمیت راهبردی بالایی برای امریکا ‏برخوردار دارد. این رقم در سال 2008، بیست و یک هزار بدافزار بوده است. 

اسناد جدید اسنودن و مصاحبه مسئولان سابق امریکا نشانگر آن است که اقدامات امریکا برای نفوذ در ‏سامانه های رایانه ‌ای بیش از آن چه تصور می رفت، اهمیت داشته و از جنبه تهاجمی بیشتری ‏برخوردار است. 

نزدیک به سه چهارم از 231 حمله سایبری امریکا در سال 2011 اهدافی را مورد حمله قرار داده ‏است که در نظام راهبردی امریکا بسیار مهم تلقی می شود. بر این اساس، پایگاه های رایانه ای ‏کشورهای ایران، روسیه، چین و کره شمالی یا اقدامات مرتبط با توسعه فعالیتهای هسته ای در زمره ‏اهدافی بوده است. 

سال 2010، ایران از نفوذ ویروس ‏‏ استاکس‌نت ‏‏ به رایانه های ‏خود خبر داد و آن را حمله ای از جانب اسرائیل و امریکا توصیف کرد.

انتهای پیام/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۲
سرباز گمنام حضرت زینب (س)

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.