ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم
ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم , ستادی برای احیای حمایت و دفاع از حریم اهل بیت و اسلام و شیعه در فضای مجازی تاسیس و شروع به کار کرده است که توسط نیرو های متعهد و مخلص اداره و به سوی اهداف خویش که همسو با اهداف امام راحل و شهدای راه اسلام می باشد گام برمی دارد.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری و یاری شما بینندگان محترم بتوانیم قدمی در راستای فعالیت های ارزشی سایبری برداریم.
با تشکر
آخرین نظرات

زهره قائمی از اعضای شورای مرکزی گروهک تروریستی منافقین و مسئول عملیات ترور سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بود که طی این حمله به هلاکت رسید.


به گزارش ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم به نقل از رصد نیوز طی حمله‌ای که عصر روز ۱۰ شهریور توسط گروهی از شیعیان جنوب عراق به پادگان اشرف صورت گرفت، ۵۲ تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین به هلاکت رسیدند. در میان معدومین این گروهک افرادی همچون زهره قائمی و گیتی گیوه‌چیان‌زاده از اعضاء رده بالای این گروهک تروریستی به چشم می‌خورند.

عصر روز گذشته، گروهی از بازرسان سازمان ملل متحد با حضور در پادگان اشرف اقدام به بازدید از آثار به جا مانده از این حمله و سرشماری از کشته شدگان پرداخته و اجساد معدومین این گروهک تروریستی را به مقر سازمان ملل در عراق منتقل کردند. همچنین برخی از احزاب کرد تجزیه طلب اقدام به محکومیت این عملیات نموده و آن را به ارتش و دولت عراق نسبت دادند. فرقه رجوی این عملیات را به نوری المالکی و ارتش عراق نسبت داده‌اند.

گفتنی است که زهره قائمی از خودفروختگان گروهک تروریستی منافقین بود که مسئولیت عملیات ترور سپهبد شهید علی صیاد شیرازی را بر عهده داشت. وی از محافظان مسعود رجوی و معاون مریم قجر عضدانلو (رجوی) بود که در شورای مرکزی این گروهک تروریستی نیز حضور داشت. وی پس از مجروح شدن طی یک درگیری در سال ۲۰۰۹ با هلی کوپتر به بیمارستان ارتش آمریکا در بغداد منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته بود. پس از استقرار منافقین در کمپ لیبرتی، وی به همراه تعدادی دیگر از اعضای فرقه رجوی در پادگان اشرف مستقر بود و مسئولیت این پادگان را بر عهده داشت.

عصر روز ۱۰ شهریور ماه، گروهی از مجاهدین مسلح به انتقام خون شهدای انتفاضه شیعیان کربلا و نجف و جنوب عراق که توسط این فرقه کثیف به خاک و خون کشیده شده بودند، با ورود به این پادگان؛ به روی اعضای این گروهک آتش گشودند.

برخی از تحلیل‌گران و نیز منابع نزدیک به این گروهک تروریستی معتقدند؛ سران این گروهک تروریستی عمدا اعضای سالخورده و رده بالای خود را در این پادگان مستقر کرده بود تا در دسترس مجاهدین عراقی قرار گیرند. رفتارشناسی این سازمان نیز این احتمال را دور از ذهن نمی‌داند که رجوی عامدانه و آگاهانه با بر جای گذاشتن اعضای شاخص خود در اشرف آنان را مشمول پاکسازی و تصفیه درون سازمانی دیگری نموده است. گزارش‌هایی از اعتصاب غذا توسط ساکنین کمپ لیبرتی نیز توسط سایت این گروهک تروریستی منتشر شده است.

تصاویر زیر برگرفته از سایت این گروهک تروریستی است.

Z-Ghaemi52

جسد به درک واصل شده زهره قائمی

2013922341135661981

نمایندگان سازمان ملل در حال بازدید از اجساد منافقین

20139223411356619851

نمایندگان سازمان ملل در حال بازدید از اجساد منافقین

20139223411356619852

نمایندگان سازمان ملل در حال بازدید از اجساد منافقین

2013922312112962166651

۵۲ کشته عضو گروهک تروریستی منافقین در پادگان اشرف

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۲
سرباز گمنام حضرت زینب (س)

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.