ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم
ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم , ستادی برای احیای حمایت و دفاع از حریم اهل بیت و اسلام و شیعه در فضای مجازی تاسیس و شروع به کار کرده است که توسط نیرو های متعهد و مخلص اداره و به سوی اهداف خویش که همسو با اهداف امام راحل و شهدای راه اسلام می باشد گام برمی دارد.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری و یاری شما بینندگان محترم بتوانیم قدمی در راستای فعالیت های ارزشی سایبری برداریم.
با تشکر
آخرین نظرات

نشست گروه 20 در سن پترزبورگ به پایان رسید و آنچه از این نشست بر جای ماند مخالف روسیه با هر گونه اقدام نظامی احتمالی آمریکا علیه سوریه و اصرار باراک اوباما مبنی بر اقدام چنین حمله ای بود.

به گزارش ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم پس از پایان کنفرانس خبری ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه همتای آمریکایی وی به میان خبرنگاران آمد و به سوالات آنها که بیشتر در مورد طرح حمله به سوریه و مستندات آمریکا برای چنین اقدامی بود، پاسخ داد.

اوباما که همچنان خود را در قامت جهان می بیند و دوست دارد به جای مردم جهان تصمیم بگیرد، با منتسب کردن حمله شیمیایی اخیر در دمشق به ارتش سوریه مدعی شد که اقدام نظام سوری در استفاده از سلاح شیمیایی، امنیت و صلح جهانی را تهدید می کند

وی که تا پیش از این مدعی بود برای نجات مردم سوریه می خواهد به این کشور حمله کند، این بار ادبیات خود را عوض کرد و در عبارتی توجیهی که مصداقیت زیادی ندارد و شاید بیشتر به خود این کشور بازگردد، ادعا کرد ناتوانی در مقابله با استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه، پیام هایی اشتباه به برخی از کشورها که خواهان استفاده از این پیام ها هستند، خواهد فرستاد.

اوباما با بیان این موضوه که در اجلاس 20 درباره استفاده شدن سلاح های شیمیایی در سوریه اتفاق نظر وجود داشت، گفت: با پوتین رئیس جمهوری روسیه درباره طرفی که از این سلاح استفاده کرده است، اختلاف نظر داشتم

برخی از کشورها درباره این که دولت سوریه از سلاح شیمیایی استفاده کرده است، ابراز تردید کردند که پوتین رئیس جمهوری روسیه یکی از آنها بود اما ما بر این باوریم که دولت سوریه از این سلاح استفاده کرده است..

رئیس جمهور آمریکا با اعتراف به اینکه سازمان ملل مجوز تجاوز و حمله به سوریه را به آمریکا نخواهد داد به دیدار خود با پوتین اشاره کرد و گفت:به پوتین گفتم انتظار ندارم در زمینه استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه، قطعنامه ای از شورای امنیت صادر شود

اوباما که به نظر می رسد دچار نوعی دوگانگی و تناقض در رفتار و گفتار شده و بر طبل جنگ می کوبد، در یکی از تناقض های گفتاری و رفتاری گفت: به پوتین گفتم که درگیری در سوریه جز از طریق فرایند سیاسی قابل حل نیست، باید درباره کنفرانس صلح در سوریه با روسیه همکاری کنیم حتی اگر در خصوص مساله استفاده از سلاح های شیمیایی با روسیه اختلاف داشته باشیم!

وی در ادامه ناتوانی در تصمیم گیری برای حمله نظامی به سوریه را ناشی از سنگینی بار آن ارزیابی کرد و گفت: به همین سبب تصمیم گیری در این زمینه را به کنگره واگذار کردم.

اوباما که به نظر می رسد هنوز به پیامدهای هیچ حمله ای فکر نکرده است، گفت: مساله را با فرماندهان نظامی در میان گذاشته ام و حمله به سوریه محدود خواهد بود اما برای از بین بردن توانمندی های اسد کافی خواهد بود.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.