ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم
ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم , ستادی برای احیای حمایت و دفاع از حریم اهل بیت و اسلام و شیعه در فضای مجازی تاسیس و شروع به کار کرده است که توسط نیرو های متعهد و مخلص اداره و به سوی اهداف خویش که همسو با اهداف امام راحل و شهدای راه اسلام می باشد گام برمی دارد.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری و یاری شما بینندگان محترم بتوانیم قدمی در راستای فعالیت های ارزشی سایبری برداریم.
با تشکر
آخرین نظرات

پلیس ترکیه امروز (دوشنبه) بار دیگر با صدها تظاهرکننده در استانبول درگیر شد.

به گزارش ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم تظاهرکنندگان در اعتراض به برخورد خشونت آمیز پلیس با دختری چهارده ساله که در تظاهرات ضد دولتی ماه ژوئن به حالت کما رفته بود، در استانبول تجمع کردند.

نیروهای پلیس برای متفرق کردن تظاهرکنندگان که شعار محاکمه عاملان مصدومیت "برکین اِلوان" چهارده ساله را سرمی دادند، از گاز اشک آور استفاده کردند.

به گزارشستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم؛ تظاهرکنندگان نیز که اغلب آنها ماسک زده بودند و عضو گروه های چپ افراطی هستند، به سوی نیروهای پلیس سنگ و کوکتل مولوتف پرتاب کردند و موانعی را در خیابان ها برای جلوگیری از پیشروی نیروهای پلیس گذاشتند.

بسیاری از تظاهرکنندگان در این درگیری زخمی و مصدوم و تعداد زیادی نیز بازداشت شدند.

پلیس ترکیه روز جمعه گذشته نیز ده ها دانشجوی یکی از دانشگاه های آنکارا را که به طرح احداث جاده ای از میان محوطه فضای سبز دانشگاه معترض بودند، متفرق کرد.

پلیس همچنین شنبه شب با تظاهرکنندگانی که برای اعلام حمایت خود از دانشجویان آنکارا، در میدان تقسیم استانبول تظاهرات می کردند، درگیر شد.

ترکیه از ماه ژوئن شاهد تظاهرات ضد دولتی در اعتراض به طرح بازسازی میدان تقسیم است که طبق اعلام اتحادیه پزشکان این کشور؛ 5 نفر در درگیری های تظاهرکنندگان و پلیس کشته و 8 هزار نفر نیز زخمی شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۰
مرد تجارت

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.