ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم
ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم , ستادی برای احیای حمایت و دفاع از حریم اهل بیت و اسلام و شیعه در فضای مجازی تاسیس و شروع به کار کرده است که توسط نیرو های متعهد و مخلص اداره و به سوی اهداف خویش که همسو با اهداف امام راحل و شهدای راه اسلام می باشد گام برمی دارد.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری و یاری شما بینندگان محترم بتوانیم قدمی در راستای فعالیت های ارزشی سایبری برداریم.
با تشکر
آخرین نظرات

یک رسانه عرب زبان در گزارشی از کاهش سطح خواسته های هیأت مذاکره‌کننده معارضان سوری و سلاح های جدیدی که روسیه در اختیار ارتش سوریه قرار داده است پرده برداشت.

پایگاه النشره در مطلبی با عنوان "آیا دود سیاه از ژنو2 بیرون می آید" آورده است: با بلند شدن دود سیاه از ژنو2، هیئت های مذاکره‌کننده دولت سوریه و مخالفان سوری به اتهام زنی علیه یکدیگر روی آورده اند و هر یک دیگری را مسئول می دانند.

این رسانه می نویسد: اوضاع میدانی کاملا متفاوت با شرایط مذاکرات ژنو است به گونه ای که ارتش سوریه پیشروی های مهمی به دست آورده است و شرایط به گونه ای است که می تواند در چند ماه اوضاع را از نظر نظامی فیصله دهد.ارتش سوریه با تسلط بر برخی مناطق مانع از ارسال سلاح برای جبهه النصره و داعش- که در نشست ژنو 2 با توجه به تروریستی بودن آنها به رسمیت شناخته نمی شوند- شده است.

النشره می نویسد: این درحالی است که برخی منابع از سلاح های روسی جدید از جمله نفربرهای ویژه جنگ های خیابانی و دیگر ادواتی که روسیه در اختیار ارتش سوریه قرار داده است و نقش مهمی در جنگ های شهری و جنگ در ماطق کوهستانی ایفا می کند، خبر داده اند. همچنین از هواپیماهای بدون سرنشینی که مرزهای اردن و لبنان را رصد می کنند و فعالیت تروریست ها را محدود می کنند اخباری مخابره شده است.در واقع این گزارش ها آمریکایی‌ها را به تجهیز گروه های مسلح میانه رو برای جان بخشیدن به مذاکرات جاری ژنو کشانده است.

النشره گزارش داد: مخالفان سوری سطح خواسته های خود را از کنار زدن بشار اسد به موضوع رفع محاصره از برخی شهرها، روستاها و گذرگاه ها انسانی کاهش داده اند اما این خواسته ها نیز با اقبال چندانی از سوی نظام سوریه روبرو نشده است زیرا نظام از افول نقش سعودی ها و اختلافات موجود میان داعش و رقبای دیگرش استفاده کرده است.این درحالی است که برخی منابع از توجه نظام سوریه به گفتگو با مخالفان داخلی و نیز برخی توافقات ارتش سوریه با گروه های مسلح که امنیت کامل دمشق را به دنبال داشته است، اشاره کرده اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۹
مرد تجارت

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.