ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم
ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم , ستادی برای احیای حمایت و دفاع از حریم اهل بیت و اسلام و شیعه در فضای مجازی تاسیس و شروع به کار کرده است که توسط نیرو های متعهد و مخلص اداره و به سوی اهداف خویش که همسو با اهداف امام راحل و شهدای راه اسلام می باشد گام برمی دارد.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری و یاری شما بینندگان محترم بتوانیم قدمی در راستای فعالیت های ارزشی سایبری برداریم.
با تشکر
آخرین نظرات

کنگره امریکا مانع روابط ایران و اروپاست - اروپا تمایلی به همراهی با آمریکا ندارد

کنگره امریکا مانع روابط ایران و اروپاست

ابوذر گوهری کارشناس مسایل سیاسی در امور اروپا، در خصوص شدت گرفتن اختلافات میان آمریکا و اروپا در بحث هسته ای ایران به خبرنگار سیاسی پانا گفت: در دو سال اخیر آمریکا در صدد آن بوده که تحریم های فلج کننده و یک جانبه ای را علیه ایران ایجاد کند و در این راستا تمام تلاش خود را برای هماهنگ کردن اروپا و متحدانش به خرج داده است.

وی با اشاره به این مطلب که توافق ژنو تا اندازه ای فضا و مجالی مناسب برای کشورهای مختلف در رابطه با ایران ایجاد کرده، خاطر نشان کرد: برخی از شرکت ها و دولت های اروپایی تمایل دوچندانی برای ایجاد رابطه تجاری با ایران دارند.

گوهری در ادامه افزود: کشورهای اروپایی از تحریم های جمهوری اسلامی ایران بیشترین ضرر را کرده اند و همین امر باعث شده تاپس از توافق موقت هسته ای، برای ایجاد رابطه تجاری و اقتصادی پیش قدم باشند.

این کارشناس سیاسی همچنین یادآور شد: اقبال شرکت های اروپایی برای سرمایه گذاری در ایران رو به بهبود و گسترش است و با وجود این شرایط، می توان روابط اقتصادی گذشته را بازسازی کرد.

وی با اشاره به اینکه دیپلماسی ایران بر جذب کشورهای اروپایی و سیاست تنش زدایی سبب ایجاد چنین رابطه ای با اروپا شده، تصریح کرد: در صورت پیگیری توافق هسته ای و برطرف شدن برخی نقاط ضعف می توان امیدوار بود سد تحریمی آمریکایی ها شکسته شود.

گوهری تاکید کرد: اروپایی ها تمایلی به همراهی با آمریکا ندارند و نسبت به آینده مذاکرات با ایران خوش بین هستند، اما فشارهای کنگره امریکا تا حدی مانعی بزرگ بر سر روابط ایران و اروپا است.

کارشناس مسایل اروپایی با اشاره به این نکته که آمریکا اخیرا تحریم های جدیدی علیه افراد و شرکت های اروپایی در خصوص ایران وضع کرده است و پافشاری آمریکایی ها در نقض توافقنامه و تاکید براینکه هیچ تغییری در سازمان تحریم ها علیه ایران صورت نگرفته، اظهار داشت: این گونه حرف ها خود نشان دهنده تحولات صورت گرفته در مذاکرات ژنو است و ادامه موفقیت آمیز مذاکرات منوط به تسلط با قدرت و در پی آن رسیدن به توافقی جامع است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۷
مرد تجارت

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.