ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم
ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم , ستادی برای احیای حمایت و دفاع از حریم اهل بیت و اسلام و شیعه در فضای مجازی تاسیس و شروع به کار کرده است که توسط نیرو های متعهد و مخلص اداره و به سوی اهداف خویش که همسو با اهداف امام راحل و شهدای راه اسلام می باشد گام برمی دارد.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری و یاری شما بینندگان محترم بتوانیم قدمی در راستای فعالیت های ارزشی سایبری برداریم.
با تشکر
آخرین نظرات

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRxruASfvSjPqIIYAkYFHcYFPLzXA1ExjaRZAmI7DzsTxMQ_3EANg

محسن صمداف رهبر محبوس حزب اسلام آذربایجان در خواست رسمی خود را برای ثبت نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری به کمیسیون مرکزی انتخابات ارسال کرد.

عاکف حیدرلی معاون حزب اسلام آذربایجان با اعلام این مطلب به پایگاه خبری مدیا فروم افزود: اسناد مربوط به ثبت نام رهبر حزب اسلامی آذربایجان در ۱۹ اوت ( ۲۸ مرداد ماه) تحویل کمیسیون مرکزی انتخابات شده و ظرف پنج روز کاری به این درخواست پاسخ داده خواهد شد.

وی با اشاره به این که درخواست مزبور از سوی خود محسن صمداف به کمیسیون مرکزی انتخابات ارسال شده است،افزود: طبق قوانین جمهوری آذربایجان، محکومین به زندان و افرادی که به اتهام ارتکاب جرایم سنگین محکوم شده اند، حق ارایه نامزدی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را ندارند و این به مفهوم این است که صمداف حق ارایه نامزدی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد.

حیدرلی در ادامه مصاحبه خود با مدیافروم خواستار برخورد بشردوستانه کمیسیون مرکزی انتخابات با مساله نامزدی رهبر حزب اسلام آذربایجان و بررسی فعالیت و موارد اتهام وی شده است.

به عقیده وی، درست است که کمیسیون مرکزی انتخابات تحت نظارت حکومت است، ولی چنانچه بررسی های لازم صورت بگیرد، ثبت نامزدی محسن صمداف امکان پذیر خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرده است که در صورت عدم ثبت نامزدی صمداف از سوی کمیسیون مرکزی انتخابات، شورای مشورتی جنبش بسوی انتخابات اخلاقی و حکومت عادلانه تشکیل جلسه داده و با انجام مذاکرات تصمیم مقتضی را اتخاذ خواهد کرد.

تصمیم نامزدی محسن صمداف برای شرکت در رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان که در مهر ماه امسال برگزار خواهد شد، از سوی مجلس عالی حزب اسلامی آذربایجان اتخاذ شده است.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.