ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم
ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم , ستادی برای احیای حمایت و دفاع از حریم اهل بیت و اسلام و شیعه در فضای مجازی تاسیس و شروع به کار کرده است که توسط نیرو های متعهد و مخلص اداره و به سوی اهداف خویش که همسو با اهداف امام راحل و شهدای راه اسلام می باشد گام برمی دارد.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری و یاری شما بینندگان محترم بتوانیم قدمی در راستای فعالیت های ارزشی سایبری برداریم.
با تشکر
آخرین نظرات

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در نسخه عبری خود نوشت: دمشق تهدید کرده که اگر آمریکا به سوریه حمله کند، اسرائیل را به آتش خواهد کشید و تل آویو نگران استفاده سوریه از موشک های اسکاد خود برای تخریب اهدافی در اسرائیل است .

آحارونوت نوشت : موشک های اسکاد سوریه پیشرفته تر از موشک های اسکاد رژیم صدام حسین و نزدیک تر به مرزهای اسرائیل است لذا خطر استفاده نظام سوریه از این موشک ها برای اسرائیل بسیار بزرگتر از سطح انتظار مسئولان اسرائیلی خواهد بود .
این روزنامه صهیونیستی در ادامه گزارش خود با تاکید بر این موضوع که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تهدید کرده که اگر سوریه به اسرائیل حمله کند، واکنش شدید نشان خواهد داد ولی سوریه نیز شاید روزی مصداق واقعی ضرب المثل "کسی که در حال غرق شدن است، از خیس شدن نمی‌ترسد" بشود، تاکید کرد که شهرک نشینان به شدت از واکنش سوریه به وحشت افتاده اند.
این در حالی است که روزنامه آمریکائی فارن پالیسی نیز نوشت: سرویس های اطلاعاتی آمریکا تماس های تلفنی مسئولان نظام سوریه را برای حضور در نشستی مشترک برای بررسی خبر استفاده از گاز اعصاب در هفته گذشته، رصد کرده اند که این مدرکِ دالّ بر دست داشتن نظام سوریه در حملات شیمیائی سوریه، به باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا ارائه شد.

این ادعا در حالی بیان می شود که آمریکا و متحدان این کشور دست بلندی در خبرسازی و جعل اخبار دارند و جعل چنین خبر ساده ای، از بی عرضه ترین سرویس های امنیتی در منطقه هم بر می آید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.