ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

وبسایت رسمی ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم*Orgeneral Hasan Tehrani Moghaddam siber şehit Personel*الجنرال حسن طهرانی مقدم السیبرانیة الموظفین شهید*Gen. Hassan Tehrani Moghaddam cyber martyr Staff

ستاد سایبری سردار شهید طهرانی مقدم
ستاد سایبری سردار شهید حسن طهرانی مقدم , ستادی برای احیای حمایت و دفاع از حریم اهل بیت و اسلام و شیعه در فضای مجازی تاسیس و شروع به کار کرده است که توسط نیرو های متعهد و مخلص اداره و به سوی اهداف خویش که همسو با اهداف امام راحل و شهدای راه اسلام می باشد گام برمی دارد.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و رهنمود های مقام معظم رهبری و یاری شما بینندگان محترم بتوانیم قدمی در راستای فعالیت های ارزشی سایبری برداریم.
با تشکر
آخرین نظرات

نخستین اهداف موشک‌های سوری در قلب اسرائیل + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رژیم صهیونیستی به سبب داشتن کارخانه ها و تاسیسات نظامی متعدد، بیمناک ترین همسایه سوریه به شمار می رود و از آن جا که می دانند موشک های سوریه تا کجای اراضی اشغالی را می تواند با خاک یکسان کند، در عین بیمناکی از حمله به سوریه، سعی می کنند جلوی انتشار اخبار مربوط به توانمندی های موشکی سوریه را بگیرند.
این در حالی است که با سقوط نخستین موشک به سوریه، این کشور می تواند ده ها هدف در اسرائیل را آماج حملات موشکی خود قرار دهد.
اگر نگاهی مختصر به "سیبل"های احتمالی اسرائیلی داشته باشیم به مواردی حیاتی نظیر کارخانه های پتروشیمی در حیفا، رصدخانه های تجسسی اسرائیل و ده ها هدف دیگر بر می خوریم که همگی در تیررس موشک های سوریه قرار دارند.
در تصاویر زیر، شماری از این اهداف قابل مشاهده است:
- کارخانه های پتروشیمی حیفا و بندر این شهر که در مجاورت دریای مدیترانه قرار گرفته است:


- مراکز حیاتی و حساس در مرزهای حیفا که از میان آن ها می توان به ژنراتور مرکزی برق و همچنین مرکز "شین بت" اشاره کرد که سازمان امنیت داخلی اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی است:

- رادارها و پایگاه های تجسسی در نزدیکی حیفا در مناطق بایر:

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.